Dont let me go. I just need a second chance.

Hej!
Det är verkligen kul att ser hur lättretliga vissa människor är. Och om ni
 inte förstått det så är ju vissa saker bara för att provocera andra.
 Det är kul att se att ni verkligen tar illa vid eller lägger ner tid bara för att
kommentera  saker jag säger eller gör.Men whatever, jag skadas inte av det.
 Jag tycker bara det är så otroligt kul att få gå in och läsa alla roliga/snällaochelaka
kommentarer jag får varenda dag. Det som inte dödar, härdar. You make my day guys.

Iallafall så efter pluggningen mötte jag upp angelica och vi körde helt i onödan för
att åka och sola på min pappas jobb. Efter det belönade vi oss med en middag
på max för att ha kört i det iskalla regnet. När jag kom hem var jag fullkomligt
genomfrusen och tog mig därför ett underbart bad.





Xoxo/F


Skrivet av: Tomas

Kan ju lugnt sagt säga att du gjorde min dag också!

2009-04-27 - 22:01:28
Skrivet av: Anonym

TA INGEN SKIT ;);)

2009-04-27 - 23:08:23
Skrivet av: ...

satan va du äter skräpmat..

2009-04-28 - 16:02:20

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0