Haha, morgonhumör

Anonym om Maybe I need som new adventures.:
Tycker mer synd om honom än dig, även om han obviously skämtade och blåste dig totalt
IP: 85.230.180.26


Jag skulle nog mer kalla det ett försök till att blåsa med mig. Jag spann ju vidare på hela
samtalet. Men du kanske inte förtstår vad ironi betyder? slå upp det då. Puss anonumys!
hoppas du hälsar på igen med en av din bittra kommentarer ;)

Skrivet av: Anonym

That made no sense at all, but k.



Och haha, tro mig, jag om någon vet vad ironi är. Men till skillnad från dig så har jag faktiskt lite humor ;)

Och självklart fortsätter jag med mina "bittra" kommentarer. Kärlek till folket<3

2009-04-29 - 20:02:27

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0