Jag älskar positiva kommentarer!



Någonting jag älskar med er läsare är att komma in varje
dag och få höra alla dessa snälla kommentarer. Även dem
elaka, för då får jag mig ett gott skratt då och då. Oavsett
om du är anonym eller inte så värmer det på hjärtat.

emma selin om memories of gold:
Bra skrivet! Och ja, många och åter många rykten har lyckats vandra förbi mig under åren här i Piteå :p Det är verkligen beundransvärt att se att du står för din åsikt eftersom det är så pass få som faktiskt gör det. Way to go girl :D


Jag kan börja med att tacka dig Emma för alla dessa fina ord. Jag beundrar mig själv (utan skryt) att jag stått
på mig under alla dessa år. Och att jag står med båda fötterna på jorden efter allt jag varit med om.
Det är okej att vara ledsen och det är okej att känna sig svag. Men någonting man aldrig bör acceptera är när
människor med avsikt försöker göra dig illa och låter dem lyckas. Vem du är kan ingen ändra på, stå på dig
och ta ingen skit. Jag tror på er!

På senaste tiden har jag fått jättebra respons angående min blogg och mitt enorma självförtroende.
Jag har fått jättemycket komplimanger på mail, msn etc. Så om du har en åsikt eller en fråga.
Maila mig, [email protected]

Xoxo/F



Skrivet av: Anonym

Tog du dig in på mode och design? svara gärna.

2009-04-24 - 08:49:40
Skrivet av: ...

Tog du dig in på mode och design? svara gärna

2009-04-24 - 08:50:17

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0