Jag lovar, det är sista inlägget nu. (För ikväll).



Carolina.  om LOOK AT THIS SHIT!:
hur mycket kostar dom? jag vill lätt ha dem :)

350kr.

Linn om I'm leaving you for the last time, you think you're loving but you don't know me.:
Hur funkar det dära egentligen? Ger det ett bra resultat? :)
kram
Jag själv är verkligen supernöjd med det. Och det ger definitivt resultat.


Sara om Sommar-middag:
Men ofta du är barbent när det fan är minusgrader där uppe?:O
Det var faktiskt plusgrader då. Och ja, jag var barbent. Det ser du väl?


elin om promises:
hur mycket kostar den lila kjolen från vila? :)
Det var längesen jag köpte den men 300 kr tror jag.


Anonym om promises:
vars kan man köpa chinos? :D
Överallt typ, gina tricot, carlins, mq, h&m osv.

Xoxo/F


Skrivet av: Carolina.

Om dom bara kostar 350 så kan du paxa dom till mig! :D

2009-04-20 - 21:23:33

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0