Jag tror snygga träningskläder kan stärka ditt självförtroende!

Genom att känna sig snygg på gymmet, med extra snygga träningskläder
så tror jag du kan bli mer peppad på att nå dina mål. Därför har jag köpt
träningsskor från nike i rosa som matchar min rosa sportbh från nike.
Sedan blir det ett par enkla träningstights till detta från Rhönisch.
Nu på måndag börjar mitt första träningspass på korpen, som att jag är
en aning taggad.




Den sitter perfekt.

Tänk vad snygg jag kommer bli med detta, LOVELY!

Xoxo/F

Skrivet av: rebecca

man har väll ändå inte bh under en sport bh eller hur?

2009-04-08 - 08:05:32
Blogg: http://omrrebeccasliv.blogg.se/
Skrivet av: gud

Man är väl för fan it i gymmet och försöker se bra ut? man är i gymmet för att träna upp musklerna. Har du så jävla dålig inställining att du måste ha nya kläder för att du ska kunna "gymma" ordentligt så har du mindre iq än en badanka. GÖR OM GÖR RÄTT!

2009-04-08 - 15:45:51
Skrivet av: Erik, Jocke och Isabelle

WE WANT TO MOTORBOAT THOOSE TITTIES!

2009-04-08 - 16:05:03
Skrivet av: rebecca

Du var ju tvungen att göra ett inlägg om hur den ser ut invändigt för att visa att det inte var din bh! HAHAHHAHAHHAHA

2009-04-08 - 21:14:38
Blogg: http://omrrebeccasliv.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0