krycktjejen levererar

Under middagen kände jag att det började smärta i knät, så
jag bad om att få åka upp på akuten. Där röntga dom mitt knä
och såg att mjukdelarna i knät var skadat. Så jag ska äta
inflsmstionsdämpande nu i 10 dagar. Jag fick kryckor som
jag nu ska gå på tills knät blir bra. Fick även en utskrivning av
läkaren om ingen dans heller.
 

Xoxo/F

Skrivet av: Joanna

Snyggt med rosa kryckor ändå!



Två super snygga student/examens kläningar från chicy.se säljes. Passa på. Slutsålda i butik.



Ha en bra dag!

2009-04-30 - 08:04:55
Blogg: http://joannagabrielsson.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0