Modeisdelicious är kreativ

Nu har jag och sara suttit och sytt hela kvällen.
Även haft en hel del tjejsnack och kommit fram till mycket
bra ting angående alla bessewiessers. Jag har gjort
om tischor till linnen, klänningar till kjolar och you name it.
Här får ni några av sakerna jag gjorde om..


Kjol. Fd. klänning.

Linne med rosett. Fd. klänning.

Randigt tublinne med rosett. Fd. tischa

Klänning. Fd. klänning och tublinne. Ska dock ha ett vitt sidenband senare.

Xoxo/F

Skrivet av: Sarah

Vad roligt man kan ha när man slipper plugga annat :) Tack - det var kul! Jag antar att Niklas jeans inte kvalificerar för att visas upp här? :)

2009-04-28 - 00:08:51
Skrivet av: Sissi

fina kläder det blev! =)

2009-04-28 - 17:39:47
Blogg: http://enligtsissi.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0