Modeisdelicious svarar



Johanna om Sista delen av utrensningen på ett tag.:
Jag gillar båda jeansen, men är dom små storlekar? Jag tänkte på att dom kan ju vara olika för varje person. Är det mycket stuprör? =) Hör av dig!

Båda jeansen är ju stretch. Dom från cubus är mer stuprör än dem andra. Men adda mig på msn så kan vi
prata mer om dem sakerna? [email protected]


Anonym om Your faith was strong but you needed proof.:
vars gör du alla quizar ?:D

På facebook


gud om Jag tror snygga träningskläder kan stärka ditt självförtroende!:
Man är väl för fan it i gymmet och försöker se bra ut? man är i gymmet för att träna upp musklerna. Har du så jävla dålig inställining att du måste ha nya kläder för att du ska kunna "gymma" ordentligt så har du mindre iq än en badanka. GÖR OM GÖR RÄTT!

Nej, det var inte alls det jag påpekade heller. Utan att om man är osäker och inte tycker om sin kropp så kan ens mål stärkas genom
att göra små saker som att tycka att man ser bra ut i ett bar speciella träningsbyxor.


helena om Jag är kär i.....:
nr 1 och 3:) vilken sida finns dom på?:) sjukt snygga!

Dem är från monki. Googla det =)

Xoxo/F


Skrivet av: anonym

hej! jag följer din blogg varenda dag, och ser alla jävla dumma kommentarer du får oftast, och jag känner att jag börjar bli jävla less på att alla ska hålla på att kommentera felice sådär, hur skulle ni själv känna er om nån kommenterade eran blogg och bara skrev en massa skit? jag tror nog inte ni skulle bli så glada, och jag tycker ni borde tänka efter lite grann innan ni kommenterar, det kanske inte alltid är så kul att få såna kommentarer, jag tänkte bara säga det. för jag älskar att läsa felice blogg, den är grymt kul och är mycket bilder, vilket är bra. men ni där ute som inte verkar ha nått bättre liv än att klanka ner på henne kan dra åt helvete.

2009-04-09 - 19:49:07

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0