Run the party

Hejsan alla bloggläsare!
Imorse hade vi slutproduktions träning.
Men dock vart det inte alltför mycket gjort eftersom
dem i min grupp var borta och jag hade ingen information.
Men efter det var vi och fikade på kvartersbagerriet.
För mig blev det frukost beståendes av en räkmacka och
en trocadero.

Dagens outfit;



Jag har skor på mig. Men dem syns tyvärr inte.


Nu ska jag bege mig mot the school.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Det töntigaste som finns är nog människor som har på sig glasögon utan styrka, pinsamt.

2009-04-03 - 12:47:45
Skrivet av: Cornelia

Snyggt! :)

2009-04-03 - 12:50:05
Blogg: http://kornelijah.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0