Strong enough

Nu när jag sitter och läser på det dära inlägget under så inser jag
att jag gjorde ett så stort fel. Jag lät någon annan tro att jag var skyldig
till problemet och ta ansvar för någon annans handlingar. Jag är stark
och jag kommer aldrig låta någon ta ifrån mig det jag tycker om allra
mest. Min blogg är som en dagbok, min bästavän och min andra hand.
Här kan jag alltid vända mig om jag vill skriva av mig eller fördriva tiden.
Därför ska jag inte pausa upp någonting, utan bara göra det jag tycker
om allra mest. Varför ska jag låta någon annan påverka mig? Jag är
inte sån, jag kommer aldrig bli en sådan heller. Jag är jag och jag
är så förbannat glad över det.

Därför ska jag nu berätta om min dag.
Vi har haft lektioner som vanligt, slutproduktion och även övat in en
dans på jazzen.



Xoxo/F



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0