To my very own prince charming.

Hej!
Just nu ligger jag och äter min underbara mörka chokladkaka och ser
desperate housewives. Efter tv-tittandet blir det en mysig dusch och sedan
en stund med engelskaboken. Jag behöver muntras upp känner jag.
Och imorgon klockan 18:30 är det dansföreställning i norrmalmia
foajén, det får ni inte missa. Lyckligvis kommer jag mest troligt
få visa upp mitt solo också.



Xoxo/F


Skrivet av: carro

hah, o vi åttor ska visa flamenco! (N) med sjuorna..

2009-04-28 - 21:44:19
Blogg: http://thatssocarro.devote.se
Skrivet av: Anonym

kostar det?

2009-04-29 - 15:05:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0