Tonight, you arrested my mind.

Hola from blogg-tjejen-number-one.
Jag har precis ätit en middag som bestod av
pasta carbonara. Det var riktigt gott och nu är magen
mätt. Jag ska nu packa, städa och rensa.
Håll ögonen öppna för lite godsaker senare.


Detta var på min moppe imorse. Tror ni jag fick mig ett gott skratt? ni kan
ju gissa er till vad det är.


vem kan ha skrivit måntro?happyface

Vi fotade sedan mitt brända skåp som någon tänt på under lovet... kul.



Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Hej, jag undrar en sak..

jag tänkte höra vad har du för mått om rumpan, låren och vaderna, jag tänkte om man ska köpa några jeans av dig så man vet ungefär hur dom sitter!

2009-04-20 - 17:57:42
Skrivet av: Anonym

vad var det på sadeln? =p

2009-04-20 - 18:13:56
Skrivet av: e

usch, så taskigt!

2009-04-20 - 18:48:01
Skrivet av: Anonym

Vad fan vill folk?!?

2009-04-20 - 18:53:38
Skrivet av: Camilla

har alla dina böcker också blovit uppbrända? :o

2009-04-20 - 21:00:33
Blogg: http://camillaaleniuus.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hejjs, tänkte bara säga att jag saknar dina videobloggar eller nu vad det heter! fast det var väl mkt kommentarer om dom förut, men tänkte iaf säga att jag saknar dom och vill gärna se några mer :)

2009-04-20 - 21:18:06

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0