Uh La la la, one time. I love you baby.

Nu är jag äntligen hemma efter 1½ fartyfylld dag.
Gårdagen var riktigt bra på munksund och det slutade
med att jag kom hem med en hel drös väskor och tidningar.
Hon var verkligen super gullig och en shopaolic precis som mig.
Efter det åkte jag till en vän och sov över. Nu imorse kom Louise
Björn och Stralle och hämtade mig. Vi har varit i kåbdalis hela dagen
och grillat, pratat och faktiskt så blev det endast 3 åk för mig (onödigt
att köpa liftkort, jag vet). Nu ikväll ska jag, B och S och äta middag på
pentryt, det kommer bli riktigt mysigt. Och efter det vet jag faktiskt inte vad
som händer (?) Tror vi skulle vara med några kompisar till dem, så en helt
lugn kväll blir det nog.



Gårdagens outfit

björn i backen


Niklas strandberg aka. Stralle

bebis


snö-brottningen.


Bebbe somnade på hemvägen i min famn

Sjukt läcker kuvertväska i lack med nitar.

precious plånbok

Söt senapsgul kuvertväska med rosett.

Läcker fransväska

Xoxo/F

Skrivet av: angelica

älskar kuvertväskan med nitarna!

2009-04-10 - 21:28:08
Blogg: http://allaboutangie.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

vars har du köpt plånboken? :) snälla svara!

2009-04-12 - 15:47:36
Skrivet av: Anonym

stralle.. fin kille!

2009-04-12 - 19:11:13
Skrivet av: mattin

lycklig stralle :D

2009-04-12 - 22:45:04

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0