You are a bitch with a brand new attitude.

Hola!
Man mår som man förtjänar, om man säger så.
Hela kvällen festade vi och sedan gick vi ut. Bara för
att ni är så bittra får ni gissa er till vart det blev också.
Efter utgången mötte jag en gammal vän som jag gick
med på sunes och åt och därefter på efterfest. Jag åkte
hem kring halv 7 och fick mig sedan ett litet phonecall.

Men kvällen var riktigt rolig faktiskt. Jag mötte massor med nya
människor. Två av mina ex, och gamla vänner, som man inte
sett på riktigt länge, fun.


Först myste vi på ute på min altan.


Angie

Smyckar tändaren

Tina lyckas alltid..... hehe



Tina och Adam






Xoxo/F

Skrivet av: Emma

Hej jag ska slinga håret och vill ha ungefär samma färg som du har. :) Hur länge har du färgen i håret?

2009-04-26 - 13:42:26
Blogg: http://pollenchockochstjarnfall.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0