Avskedsfest

Nu har vi haft avskedsfest för alla som ska flytta, det har varit en supermysig kväll som började med middag på thaigarden. För min del blev det att bryta mönstret, snart kommer bomben,.......... Satay gai, supergott! Nu när jag jobbar på thaigarden känner jag att jag måste gå i en annan riktning, kan ju inte hålla fast vi 4 små rätter, eller friterade kyckling och ris hela livet. Delade även en Banana split, med angelica till efterrätt, det satt som smäck. Efter middagen åkte vi till Mattias, där vi badat, skrattat och bara pratat hela kvällen.




Julia och min fina BFF.

Kikki och BFF Numbaahhhhhhh two.

Amanda och Jag =)

Satay gai, MUMS!

Banana split.

Alla som skulle flytta fick varsin " Lycka till" sten av Matilda, hon är så söt och omtänksam!










Nu är jag hemma och har duschat av mig all klor, ska bege mig mot sängen nu, även om det är sovmorgon imorgon!

XOXO


Skrivet av: L

haha het rooompa ;)

2009-08-13 - 20:36:54

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0