Jag kände mig så svag, men du har gett mig styrkan, att möta sorger i mitt liv, nu litar jag på dig - Josef, drömmarnas konung.

Hej allihopa!
Vilken dag det har varit alltså. Det började med att jag klev upp 06.00 i morse och begav mig då sedan till hårstudion för att bli stylad med smink och håruppsättning. Föreställningen för kungen, drottningen och victoria gick jättebra och jag är jättestolt över våran insats, så när vi stod där på scenen och blev berömda så brast jag ut i tårar, glädjetårar såklart.






överlevningsföda

våran blomoutfit

XOXO


Skrivet av: ida

du var så jäkla bra alltså! :)

2009-08-21 - 11:14:17

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0