Kärlek handlar om att ge och ta.

Hej!

Nu är jag hemma. Har övervägt om det är fest som gäller eller en mysig hemmakväll, ska jag vara ärlig så har inte fest lockat på väldigt, väldigt längre. Känner inte att att det tilltalar mig på något sätt längre. Så nu ska jag ta mig en lång varm dusch, sedan kurera mig i soffan, eftersom jag känner mig lite sjuk. Mina körtlar under armarna har svällt upp och gör ont, creapy. Kan dessvärre inte föra över bilder heller, har ingen kabel. Lovar att köpa en på måndag.

Mr. so damn insane - I guess it's better, where we are now. But after going through this, it's easier to see the reason why.


Skrivet av: Emmy

Hej :) Läs mitt inlägg och våldtäckt, det heter "frihet? vad är det för skitsnack" Håller du med?

2009-08-30 - 19:52:42
Blogg: http://emmmmmmmy.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0