Köper mina vänner?..

...... om Utlandsresor:
är de så du köper dina vänner?

.. självklart gör jag det! Jag betalar Angelica och Emma 1000 kr i månaden för att vara min vänner!

Dom flesta kunde säkert förstå att jag var ironisk. Men är människor är helt rubbade och tror att jag skulle betala någon för att vara min vän? No way, vänskap handlar inte om pengar & det tycker jag alla borde veta!



Emma och angelica sitter just nu och väntar på sin lön dom får varje månad!!


Skrivet av: Angelica

Jag hoppas att vi får lönen i tid nu då Felice ;)

2009-08-14 - 16:09:41
Blogg: http://allaboutangie.blogg.se/
Skrivet av: emma

you better pay me bitch!

2009-08-14 - 19:07:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0