Luleå

Hej!
Nu tänkte jag dela med mig av det ni missat från torsdag och fredag. Maja är och sjunger just nu, så jag har min egentid till bloggning. I torsdags anlände jag hit kring 4 tiden. Vi åkte då förbi scenen där maja skulle prata med ljudteknikerna inför kvällens konsert. Sedan bar det av hem till maja, där vi gjorde oss i ordning för kvällen. Klockan 8 stod maja på scenen och var fullkomligt bäst. Kvällen flöt på, vi åt asiatisk mat, åkte karusell och träffade roliga och mindre roliga människor.

Under fredagen så började det med att vi vaknade kring 1, gjorde oss i ordning för centrum och åkte sedan in. Vi åt lunch på exotic, sedan mötte jag upp några andra lulebor för att maja skulle åka och göra lite personliga ärenden. Jag fick mig ett gott skratt hela dagen, umgicks med härliga människor, åt, åt och åt, ovanligt? Nej! Kring 6 tiden fick vi hämtning och åkte då hem till maja för att börja göra oss klar.

Det blev förfest här, med bara maja närmaste, det var riktigt trevligt. Vi cyklade in till stan och var sedan inne på området, såg thåström, gömde mig från regnet ( det är inte lätt att vara gjord av socker). Sedan slutade kvällen med att jag hamnade på NLV med sällskap, väntandes på maja. Kring 4 tiden tog vi oss en taxi hem, åt, skrattade och sov.

Vad jag har lärt mig bara av att vara här 2 dagar är att jag uppskattar mina vänner så himla mycket. Dom skulle aldrig förnedra mig på allmän plats, spotta på mig, skrika förnedrande saker och slå mig pågrund av ett misstag jag gjort. Det är ren social inkompetens om man måste slå människor för att få ut sin ilska. Jag älskar min vänner, ni är så fina, ni är bäst, jag hoppas att ni vet det!






skaburbian


Fredag;

(Jag vet att alla älskar mina matbilder, puss)

Mästerfotografen himself.

Nämen oj, mästerfotografen dök upp igen.

thåström


XOXO



Skrivet av: Anonym

Varför känns det som att sista delen handlade om mig? Bortsett från det faktum att jag faktiskt råkade ut för den där skiten och du hade turen att inte råka ut för det. Du ska vara tacksam för dina vänner, det är inte alla som ställer upp ;>

2009-08-02 - 12:26:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0