Prayun Yun Kaikaeo - I will never forget you!

Jag tänkte tillägna detta inlägg till min underbara vän, Yun som kommer rymma ner till stockholmstrakterna för att studera på Kungliga Svenska Balettskolan och sedan bli en världstjärna. Fast en stjärna är han redan, den allra finaste jag vet. Han har inte bara en enorm utstrålning utan är en sådan bra vän med. Genom gott och ont så finns det absolut ingenting ont jag kan säga om dig.

Från första stund så klickade du och jag, du är inte bara min vän, utan du är en del av våran familj också. Jag, Emelie och Mamma kommer sakna dig så otroligt mycket, och självklart så lovar jag att hälsa på. Men vänskap handlar om så mycket, det handlar om förtroende, tillit, det handlar om att bara kunna vara i varandras sällskap utan att behöva göra någonting speciellt, det är äkta vänskap & du är en äkta vän.

Under jobbiga tider så har vi alltid varit varandrashögra hand och det känns jobbigt att behöva släppa den. Men även om du inte kommer finnas nära mig, så kommer du finnas i mina tankar och mitt hjärta, jämt!

Du är en del av mig, du är en del av min familj, du är min finaste stjärna på himlen, Lycka till!





Examen 08

Turnen i boden.

Min födelsedagsfest.

Pdol 08

Dagen innan stockholmsresan.

Minnen fastnar inte jämt på bild, men dom finns alltid djupt inom oss, Jag älskar dig!


Skrivet av: Malin

Fint skrivet:)

2009-08-13 - 22:15:38
Skrivet av: Anonym

ah, fan va fint skrivet!:)

2009-08-13 - 22:49:04
Skrivet av: Yun

Nä, Mina tårar halvt rinner. Jag kommer verkligen sakna dig med. Tack för att du har funnits till stöd.Kommer verkligen sakna dig. Men vi ska ju träffas och gå ut mer gång ju, så vi lär ju syns;). Ett måste komma och hälsa på mig måste man ju också! Ofta! Älskar dig<3

2009-08-14 - 05:51:58
Blogg: http://windowstar.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

vad fint!

2009-08-16 - 04:57:25
Skrivet av: Anonym

även om det inte handlade om mig så blev jag fan tagen.. :)

2009-08-16 - 14:52:38
Skrivet av: carro

fint skrivet:)

2009-08-16 - 17:55:17

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0