strange feelings

Kom precis hem från svartudden, vad jag gjorde där vill ni allt veta va? Nä, sanningen är den att jag hämtade min moped eftersom jag lämnade den där i fredags när vi festade. När jag närmade mig strömlida påvägen hem så dök massa minnen av sjuka upplevelser upp. Kan ge er några smakprov.

Sprang barfota och utan jacka, mitt i vintern till svartudden, två gånger till och med.

Joggade ifrån svartudden till stan med någon annans skor och utan jacka, fortfarande mitt i vintern.

Sen vill jag inte nämna något mer, eftersom då kommer ni säkerligen tro att jag är en sjuk människa, även om jag bara var galet förälskad!


Skrivet av: Anonym

Kan du vara snäll och svara på dina mail jag skickat?:)

2009-08-23 - 16:57:51
Skrivet av: :)

när ska du avslöja vem den mystiska mannen du var förälskad i då? ;)

2009-08-27 - 01:37:54
Skrivet av: Anonym

hehe henke?

2009-09-21 - 17:11:00

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0