Svar på frågestunden, del 1








puss om Missing you:
Hurdan anser du att du själv är? Många går på rykten nu för tiden.Men det håller inte, jag tycker du verkar vara riktigt snäll och är du densamma i bloggen som irl?
Jag anser mig själv var en lojal, pålitligt och stark människa. Jag håller inte alls med ryktena som går, och dem flesta som går, som jag hört stämmer inte alls. Jag skulle säga till viss del, men jag är inte den provocerande människan i verkligheten, bara i bloggen, anser mig inte vara bättre än andra heller.

  Anonym om Missing you:
vilken linje ska du gå på strömbacka?
Omvårdnads :)
 
  lulebo om Missing you:
är du lite små intresserad av erik almgren i luleå?=)
Why would I? ;)

  a om Missing you:
hur hade ditt liv sett ut om du fick bestämma? :D
Precis som det gör nu, jag är inte missnöjd med något. Kanske att människor kunde låta mig vara och inte använda mig som samtalsämne till stor del :)

  Anonym om Missing you:
anser du dig själv vara en trevlig person?
Absolut, trevlig och framåt som människa :)

  Anonym om Missing you:
Hade du fler besökare förut? 
Ja, det har jag faktiskt!
  
  ägdddddd om Missing you:
Varför skriver du egna kommentarer till dig själv som du sedan besvarar ? (laaaaaaame)
Vad skulle jag få ut av att göra det?

  magda igen om Missing you:
var du i slagsmål under lk? :/ varför..?
Nej, men jag var på sidan om och såg det.
 
  magda om Missing you:
sökte du till kungliga balettskolan?
Nej det gjorde jag inte:P
  
  Anonym om Missing you:
Hur mkt tid lägger du ner på bloggen?:)
Det varierar väldigt mycket. Men några timmar om dagen, ca. 3-4

  totally delicious ! om Missing you:
Tror du att du har så många läsare för att du är populär eller för att du skriver så dumma saker så att det är underhållande att läsa? 
Det är väl en personfråga. Det finns folk som läser min blogg för att dom tycker den är bra, sen finns det människor som läser den för att hitta saker dom kan håna och och kommentera.

  Josefine om Missing you:
Vad vill du jobba med när du blir äldre?
Jag har funderat på psykolog och journalist.

Anonym om Missing you:
hur lång är du ? :D
hur mkt väger du ? =) 
Jag är 165cm lång och väger 49kg

  e om Missing you:
när skildes dina föräldrar?
har du några "plastföräldrar"?
Dom skiljde sig för ungefär ett år sedan. Och varken någon av dom har en partner.
  
  chandler bing om Missing you:
vem tappade du oskulden med?
 
Det vill du allt veta va?
 
  Anonym om Missing you:
vad har du för jobb? :)
Jag har ett sommarjobb som inhandlar dans och sedan ska vi uppträda för kungen och drottningen. Sedan jobbar jag även på thaigarden.
   
  Anonym om Missing you:
när fick du mens? hur reagerade du?

Det kommer jag inte ens ihåg, men jag antar att det inte var någon speciell reaktion :P


  fellan om Missing you:
äter du ofta skräpmat?
För ofta, hehe

  Anonym om Missing you:
varför presenterar du dig ibland som modeisdelicious och inte bara felice?
Jag har ingen aning, för att folk kanske sett min blogg men inte vet vad jag heter.


karro om Missing you:
har du bristningar? isf vart?
Nej, det har jag inte, lyckligtvis nog :)

  Anonym om Missing you:
Vilka bloggar brukar du läsa?
Gör en lista...
Självklart alla storbloggare som,
Kissie
kenza
blondinbella
natacha peyre
carolina gynning

  Anonym om Missing you:
har mycket shoppar du för i månaden?
Det varierar väldigt mycket. Men kring 4-5000


Love/F


Skrivet av: Anonym

näst sista frågan på frågestund 1 frågade nån om alla bloggar du läser så skrev du bara storbloggarna men i del två skrev du att du läser dom + dina vänners . varför skrev du inte dom också? , vill du inte att dom ska få mer läsare än dU? för de värkar så :P

2009-08-12 - 10:14:48

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0