svar på frågestunden, del 2.


  Anonym om Missing you:
varför har du slutat eller minskat att lägga upp bilder på bloggen?

Jag känner inte för att jag vill lägga upp onödiga bilder:P

  Anonym om Missing you:
vad skulle du välja: raka av dig ALLT ditt hår och inte få ha peruk/löshår utan vänta på att det växte ut, eller att inte få sminka dig och endast klä dig i mjukisbyxor och munkjackor i 3 år?
och en till fråga: vad är det sjukaste ryktet du har hört om dig själv?
Hm, detta var en kluring. Skulle nog vara att klä sig i mjukis och munkjackor, man kan ju vara snygg ändå, det är ju inte kläderna som har någon betydelse.

  Anonym om Missing you:
är det speciellt DU som har blivit utvald för att dansa inför kungen och drottningen genom t.ex. uttagning eller är det hela dansklassen eller typ 15 pers från klassen som ska dansa inför dem?
Nej, det är en del från min dansklass, pluss två andra som gått dansklass tidigare, Rosanna och Amanda.

  Anonym om Missing you:
Känner du att du mår mest bra eller dåligt med bloggen? Med alla kommentarer osv? 
Det är väldigt varierande. Det handlar nog om hur jag mår för stunden. Är jag väldigt sårbar just då så kan minsta lilla göra mig ledsen.

  Anonym om Missing you:
1. saknar du christinaskolan nå?
2. vem är din allra bästa vän? :)
1. Nej, det gör jag faktiskt inte:)
2. Har inte bara en, utan flera. Men dom bästa är nog Angelica och Emma!

  Anonym om Missing you:
Tycker du att alla som inte solar solarium är bleka? :-) Tänkte eftersom du alltid solar så mycket själv även fast du inte alls tappat din fina bruna färg :-)
tack för en bra blogg!
Absolut inte, jag passar bara inte med att vara blek! :) tack själv.
  
  Anonym om Missing you:
anser du dig själv som mycket bättre än alla andra, pga din blogg?

om någon kollar på dig, tror du att det är för att dom läser din blogg?
Nej, det gör jag verkligen inte.
Nej, på denna fråga med. 

  jasmin om Missing you:
Läser du några andra bloggar? Isåfall, vilka? =)
Alla storbloggare, sen mina vänners.

  Anonym om Missing you:
hur länge har du dansat?=)
Sen jag var 5, tror jag! :)

  ida forsberg? om Missing you:
Här får du lite frågor:
1.Om du vann en miljon vad skulle du göra med pengarna? :)
2.Hur mycket betalade du för din iphone? :)
3.Vill du skaffa barn i framtiden? Om du vill hur många skulle du då vilja ha? :)
4.Tjänar du på din blogg? Iaf du gör de, hur mycket i månaden får du? :)

Puss & Kram?
1. Jag skulle nog resa och sedan spara 500.000

  Anonym om Missing you:
hur många läsare har du just idag?

Nu är klockan efter 12, men innan hade jag 3245
  
  fellan om Missing you:
1.hur lång e du?
2. hur mycke handlar du för på en dag?
3. hur många skor har du ?
4. när tappa du oskulden?
5. vad fick det att bloggaa?
6. smink eller pengar
7. har du nå djur?
8. kallar många dej fjårtiz?
9. tycker du själv att du är fjortis?
10. va har du för mobil?
11. har du varit player?
12. gina elr cubus?
13. vad gillr du med en kille?
14.hur lång är du?
15. hur gammal är du?
16. har du skillda föräldrar?
17. hus eller lägenhet?
18. har du nita någon?
19. vem betyder mest?
20. vilka bloggar läser du?
1.165cm
2.det är väldigt varierande.
3. hade kring 70 tidigare, men nu vet jag inte.
4. secret
5.Jag vet faktiskt inte, blev inspirerad av någon tror jag.
6. pengar, haha.
7. inte några egna. Men hos pappa, 2 hundar, 2 katter.
8. Inte vad jag vet, men det händer nog.
9.Nej, jag skulle inte definiera mig själv som en fjortis.
10. en iphone
11. Nej, det har jag aldrig.
12. Gina
13. Jag gillar en kille som är ärlig och framåt, en kille som är lite galen och väldigt impulsiv, precis som jag.
14. du frågade det där uppe.
15.16
16. ja, det har jag.
17. Jag gillar olika saker med dom båda, så kan faktiskt inte välja.
18. Kanske när jag var liten, men inte på dom senaste åren.
19. Min familj och mina vänner.
20. kolla längre upp, svarade på en fråga om det.

XOXO


Skrivet av: Anonym

1.165cm är ganska kort..

2009-08-09 - 11:54:30

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0