Tandblekning

Får bloggabstinens nu när jag räknat ut hur mycket pengar jag kommer tjäna, och hur mycket jag sedan kan SPENDERA!  Klickade just hem lite tandblekning som toppen på moset, gillar det stenhårt!



Har använt det förr och det är verkligen superbra!


Skrivet av: Anonym

vars kommer du få pengar ifrån? :)

2009-08-13 - 18:50:57
Skrivet av: Anonym

hehe abstinens ? vad syftar du på ^^ (antar att du vet vad det betyder)

2009-08-13 - 19:51:36
Skrivet av: ♥ Emelie berglund ♥ - En nykter fest då livet är som bäst

använde de där förra vintern. och det funkar! men gud så vidrigt de smakar. Gäller att inte svälja det minsta under tiden man har skenorna i ;)

2009-08-14 - 11:32:40
Blogg: http://Likeadream.se
Skrivet av: maria

Vart köper du det och hur mycket kostar det?:)

2009-08-14 - 19:05:53
Blogg: http://mariamoa.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0