Younger now, then we were before.

Jag kom att tänka på en speciell låt som precis spelades upp på min spotify playlist. Och hur det är konstigt att en låt som fått en att pirra i magen till att inte känna någonting och sedan låta annorlunda i ens öron. Det är samma låt, samma text, men en helt annan känsla. Låten i sig är fortfarande jättebra, men det är just det hära hur det kan ändra känslor, just pågrund av en individ eller en händelse. Låten påminner mig om mycket gott och ont, men låter helt annorluna i mina öron än tidigare.


Skrivet av: Emmy

Du är så fin och snäll vännen. Började bara tänka på det :D <3

2009-08-14 - 16:53:50
Blogg: http://emmmmmmmy.blogg.se/
Skrivet av: Sassabassa en ung morsa

Kikar in.

Gillar din blogg.

Jag är en ung 2 barns mamma.

Lider av panikångest , blev mobbad i skolan.

Vet att det finns många andra i samma sits.

Så jag försöker sprida ut min blogg.

Har du bloglovin så kan vi följas?



Kram Sassa

2009-08-14 - 18:17:40
Blogg: http://sandram.webblogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0