Arg granne?

Hade fått den här lappen i brevlådan när jag kom hem. Jag som aldrig ens är hemma, hur kan jag "dunka musik hela natten lång"? Sen är det verkligen ingen gamling som har förstått sig på att basen är det som gör musiken BRA. Men nåja, jag får lyda order av de äldre, annars vet man aldrig vilka busigheter de kan hitta på.



Ser någon vad det står btw? Tog ett tag för mig att se det.

Åter till det jag skulle göra förrut, SOVA!
Godnatt mina fina bloggläsare :)


Skrivet av: Anonym

står det inte : Dunkar efter väggarna?

2009-12-10 - 08:28:06
Skrivet av: Angelicai

Nja, ser hade jag nog inte påstått att jag gör, men en rätt sannolik gissning har jag lyckats få fram. Typ.



2009-12-10 - 17:09:33
Blogg: http://angelicai.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0