Crosses

Halloj!

Nu börjar snart datakunskapen, kan väl inte direkt påstå att jag är överlycklig för det, men sedan efteråt är det julbord, absolut någonting att se fram emot. Jag och Linn har bestämt att vi ska frossa så att vi nästan rullar fram sen. Jag har ingen direkt julkänsla, men det kommer väl så småningom, kanske imorgon då jag börjar sy på min julklänning(?)


Nåja, efter skolan ska jag och Papi åka in med min dator som valde att ta självmord efter bara några månader. Jag ska även kolla på en ny mobil som behöver inversteras eftersom min förra blev stulen i lördags natt. Är riktigt sugen på en iphone, men även en htc hero, vi får se vad jag kommer hem med, en touch telefon blir det iallafall. Nu är det bara 5 dagar kvar till den 21, som att jag längtar. Vi ska med klassen på waldorfs, sedan efter det får vi se om det blir någon form av klassfest, eller hur kvällen avslutas, det återstår att se.

 


Skrivet av: linda

Ser riktigt gott ut :)

2009-12-16 - 13:53:29
Blogg: http://buehue.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0