Face it off.

Hejsan!

Jag är precis hemkommen från en tur på kioskpiraten såhär på söndags kvisten. Helgen har levererat riktigt bra faktiskt. I fredags så jobbade jag som vanligt, sedan åkte vi hem till P.som för att basta, festa och dricka alltför många tequila shots. J kom sedan och hämtade mig, och sen avslutades kvällen dära.

Lördagen bjöd på arbete, och efter att jag fått sluta så åkte jag hem, gjorde mig i ordning och bestämde mig sedan för att åka på faceoff. Men innan jag begav mig dit så for jag förbi en sväng på thaigarden för att agera frisör och sminkös, det gillas, hade en toppenkväll på faceoff där jag dansade lös med marie, träffade människor från mycket yngre dagar och bara levde ut. Jag var även helt nykter igår vilket jag är otroligt glad för idag.

Nu ska jag fortsätta mitt mys i soffan, en stor godispåse och mina fina hjärtan (Emelie och mamma).








Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0