Happiness, all around me.

Även om saker och ting har gått snett på senaste, så är jag fortfarande jätte tacksam för min vardag och alla underbara människor jag har omkring mig. Jag har verkligen hamnat på en arbetsplats där jag trivs, det är teamwork, underbar personal.


Idag har jag bara tänkt, spekulerat lite extra, vilket har resulterat till att det pirrat lite extra i min mage, jag känner mig sådär löjligt superlycklig, men jag kan inte annat än att säga att jag älskar den känslan. Även om jag stött på vissa motgångar så försöker jag se det positivt, det är motgångarna som gör oss starkare, och det är motgångarna som gör att vi kommer närmre varandra. Jag har inte bråttom att möta framtiden, jag trivs med nuet, precis som det är.

Även om lycka skulle våga bjuda in mig i senare tider, öppna sig för mig, och våga satsa på framtiden, så är jag tillfredställd med hur vi har det precis nu. Jag är lycklig sålänge du är lycklig också.


Jag vet hur det är att känna denna olidliga rädsla, men allt handlar om att våga, och även om man inte alla gånger bestämmer sig för att göra det, så brukar det oftast sluta upp med att man ångrar det val man gjorde, men det handlar om att rädslan släpper eftersom. Jag är en trogen och mycket ärlig människa, som alltid säger det jag tycker, vilket ofta kan sluta upp i drama, vilket alla gånger inte är jättebra, men det är bra att argumentera och visa vart man står med sina åsikter, och sedan hålla fast vid dem också.


Även om det har tagit tid till att ha kommit på den plats jag står på idag, så har det varit värt varenda sekund. Jag brukar tänka "fight for what you really want" och det ska man göra, oavsett vad det gäller. Jag lyssnar gärna på er läsare och svara på om ni har några frågor, jag älskar att kunna vara en hjälpande hand och kunna vara till hjälp på alla sätt och vis. Jag skulle anse mig själv vara en bra människa med båda fötterna på jorden, även om man hamnar lite snett, eller jämt inte står så stadigt, så är det bara att ställa sig upp igen, faller du, så orkar du ställa dig upp. Det spelar ingen roll vad som hände i det förflutna, det spelar ingen roll vad jag blivit utsatt förrut, jag ska inte låta det påverka nuet, jag vet vem jag är idag, vad jag vill, eller vad jag tänker göra.


Kärlek är en av dom absolut finaste känslorna jag vet, och jag tänker aldrig ge upp, jag skulle kunna vänta på kärlek hela mitt liv utan något som helst resultat, jag har hittat hoppet och tron igen, jag ställde mig upp och vågade. Nu är det dags för mina medmänniskor att våga hoppas på livet, hoppas på framtiden, det är värt varenda sekund!





Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0