I just can't belive you're gone, i'm still waiting for tomorrow to come.

Hej finisar!

Gissa vad jag gjort nyss? Jo, storstädat lägenheten. Eller ja, plockat upp, diskat, bäddat sängen och gjort det lite mysigt. Idag på lunchen så var jag och Elina och åt på exotic, jag måste nog ha världens bästa övertalningsförmåga? eller helt enkelt världens bästa vänner. Jag tror dock mera på alternativ två :)

Nu ska jag mysa med Crocco i sängen (min mjukiskrokodil) för dom som inte visste, haha.

 


Datakunskap in our hearts, not! Tror jag och mina klasskamrater är ganska eniga om den saken.

Sen världens bästa klass, hv1md.

Exotic kan nog ha luleås bästa buffé.

Fick en julklapp av min fina chef. Och för dom som vill skåda mitt groteska nagellack, varsogod!

Min mysiga lilla sovalkov!

GODNATT!!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0