Nothing lasts forever, beacuse no one belives in it.

Hejsan!

Vilken morgon. Min säng var nog som allra mysigaste i morse, wonder why? Åter till saken om att jag znoozade hela morgonen, eller ja, åtminstonde till halv 8, lätt värt det, även om man ser ut som man gör nu. Nåja! Nu har vi svenska med terroresa kan någon ta mig härifrån? en prins på vit häst hade inte varit helt fel! Haha, skämt och sido, jag får helt enkelt stå ut, även om min frysta fläskfilé hade velat röra ett och annat huvud.

Idag blir det datakunskap (Yes!!!!), sedan idrott, vilket faktiskt har blivit riktigt roligt. Är väl en sport-tjej innerst inne, någonstans riktigt långt inne.



Notera att det står "Gunna" istället för gonna. Tråkigt när det var en sådan fin text!

Nu ska jag återgå till den hårda pluggvärlden, Adios!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0