The love is on fire.

Hej mina vänner!

Jag håller med er, uppdateringen är riktigt usel, riktigt dålig och jag skulle nog placera mig själv i facket som sveriges sämsta bloggerska, men nog har jag mina bra stunder också, har inte riktigt tid och vill njuta av min ledighet så mycket som möjligt.

Helgen har varit toppenbra, fylld med partaj. En fredagskväll i luleå på grace och sedan hemma fest i piteå igår, träffade lite människor som man inte träffat på länge, lite back in the days. Imorgon blir det mest troligt shopping i luleå med min fina pärla, och sen ska jag vara med en person jag inte träffat på länge, det ska bli kul.



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0