ångest

Jag har aldrig haft så dåligt samvete som jag har just nu.
Matte provet gick inte bra och det tror jag inte No provet heller gick.
Dock var jag den enda som klarade mvg frågan på
matten så det känns bra iallafall.No måste nog vara det mest onödiga
ämnet i hela världen.Tur att jag har johan som håller med mig.
Nu sitter jag och tjuväter lite godis.
Pappa sa en, men när lyssnar man egentligen?
Jag vet inte vad som händer ikväll antingen nodo eller partaj.


Samuel i min fina pälsmössa.

Nödlösningen för gårdagen.Jag var i behov av någonting gott.
Så detta tog jag.Gott och mindre onyttigt.

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0