I hope that things are still the same.Hope that they will never change.

Vaknade 5 över 1 vilket innebär att jag försov mig rejält.
Min pärla skulle behöva rejäl smisk men eftersom det är
en mobil så går det ju ej.Jag satt uppe alldeles för länge
igår och gjorde onödiga saker. Dock har vi redan slutat
så det är ingen idé att åka till skolan.Måste dock ringa berit
och berätta varför jag aldrig kom. Måste även skaffa mig en
ny väckarklocka. Dagen känns som att den kommer bli riktigt
värdelös.Jag har ingenting att göra,inga läxor ingenting.
Jag håller på att bli galen,jag måste göra någonting nu.





Jag behöver städa..........................................

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0