I thought i was the one who wanted to be with you, but i just realized i never will.

Sitter och lyssnar på hoffmaestro och jag kom just hem.
Eller pappa kom och hämtade mig och nu har vi en deal
om BB ikväll. Dvs, bigboy... mums. Sen ska jag kanske umgås
med hank. Måste iallafall ringa jeppe nu.Gårdagen var riktigt
lyckad om jag säger så,hehe;) Vi var först hos mig och bara
pratade,spelade kort det bjöds även på dans av henke och
drack kaffe.Sen insåg jag åt mig och jeppe att vi var festsugna
så vi drog iväg till nisse.Där det festades och även bastades.


Vårat mys häng igår medans vi såg film.Dock gav henke crocco mén för livet:(

Xoxo/F


Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0