I turn of my telephone thoughts of you and her driving me insane.

Vaknade någon gång kring halv två i "morse".
Sedan gjorde jag mig i ordning och gick på stan med
syster.Vi lunchade på röda lyktan och jag träffade även
sara på stan.Så jag stannade och pratade med henne
ett tag.Kvällens planer är ej bestämda.Det ser ut att bli
ganska lungt.Partyprinsessan tar ledigt;) hehe



Xoxo/F

Skrivet av: Elina

Jag följer din blogg och undrar hur många läsare du har per dag. Skulle vara roligt att veta och jag är säkert att jag inte är den ända som undrar! Puss och Kram

2009-01-02 - 21:05:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0