Nothing seems to be,and nothing taste as sweet as what i can't have - teddy geiger

Nu sitter jag i min säng och dunkar womanizer ur högtalarna.
Jag har gjort mig årets andra frukost och förmodligen kommer
denna rutin hålla i sig ett tag. Jag har på mig ett spetslinne från GT
en tritoni klocka i silver och en hög kjol jag knytit ett sidenband runt.
Jag slog även på och såg till min förfäran animerade djur som talade.
Det förstör ju verkligen allt.Djur kan inte prata,det är bara människor som
kan,sick-


Oboy med orientmackor,mums


Xoxo/F

Skrivet av: carro

vars köper du ditt löshår ifrån, och vilken färg tar du på det? du skulle nog behöva ha en frågestund snart:)

2009-01-12 - 12:38:33

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0