NY DESIGN

Som ni kanske upptäckt har det kommit upp en ny design
på bloggen. Vad tycker ni om den? ska möjligvis byta bakrunden
till en annan rosa färg men nu får det vara såhär ett tag-
Middagen var utsökt liam & louise har varit här på besök.
Nu kom johan in genom dörren och antar att han ska spendera
kvällen med oss.Ska försöka göra en tidig kväll eftersom jag var
död ikväll.Designen är gjort av Mia från härnösand,tack så mycket:)


sötis



Xoxo/F

Skrivet av: JÄNKIS

snygg design!:)

2009-01-08 - 23:07:59
Blogg: http://jenkangirl.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Tänkte bara, ehm.. för det första var det Mia inte Michaela. sen för det andra. Vad fan blev det där?:O Vad hände med headern, alldeles suddig och pixlig? :O laddade du upp den i största formatet eller minsta? och skuggan nedanför vars tog den vägen? det var ju den liksom som var grejen...........

2009-01-08 - 23:10:21
Skrivet av: tinaberglund

fin den var :)

2009-01-09 - 15:54:02
Skrivet av: hanna

Asså nää.. jag tycker att den andra headen var mycket läckrare! Men den är var också fin men jag tycker din andra passade dig perfekt! :)

2009-01-09 - 18:47:20
Blogg: http://hannaadolfssons.blogg.se/
Skrivet av: carro

jag tyckte den här var skitsnygg=)

2009-01-10 - 20:53:16

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0