sen update från lördagen.

Tänkte uppdatera nu lite sent om lördagen.
Kvällen var toppen och jag hade inte kunnat haft roligare.
Vi spelade "jag har aldrig" "ölspelet" och lite annat.
Vi dansade och det är verkligen bevisat att en liten folkmassa
är bättre än en stor.Iallfall var vi hos pekka och sedan gick jag
och sara till sunes och träffade tommy(?) jag träffade även erik
där så vi gick med honom till porten och gick sedan hem till nils.
Det var mycket folk och riktigt trevligt.Sen bastade jag,nils,daniel
henke,erik och nisse å. Dock känner jag idag hur mycket det tär
på krafterna när man är sjuk.


bra stök Mrs.pedant


glitter puff.


suddig.








oseriös bild dock.

Xoxo/F

Skrivet av: Sara

haha, det var riktigt riktigt kul :)

2009-01-25 - 23:55:22
Skrivet av: Anonym

Haha, fresh tjej längst ner då? :o

2009-01-26 - 12:33:52

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0