SVAREN PÅ ERAN FRÅGESTUND.

Jag avslutar den redan nu eftersom det verkar vara ont om
mera frågor. Men ni som missat att fråga får chans en annan gång.



vh om FRÅGESTUND!
bloggar top 10 i piteå ? :)

Jag har inga riktiga favoritbloggar i piteå men några jag brukar kolla
mina vänners bloggar typ.


  Anonym om FRÅGESTUND!:
1.Hur var du då du gick i förskolan? 2.vad hette dina kompisar som du hade då? 3. vad heter dom som du har nu, 4har du kvar någon sen du var liten?
5.Hur var du som liten, anser du att du har förändrats?
6.Det bästa/värsta som hänt dig?
7.Det finaste någon gjort för dig?
8.Vad vill du arbeta som i framtiden?
9.Vart ser du dig själv om 10 år?
10.Vad lyssnar du helst på för musik?


1.Tiden på förskolan var riktigt bra och jag var jättebusig.
2. Mina kompisar under den tiden bör inte nämnas vid namn så inga sura miner uppstår.
3. Dom jag umgås med mest nu är några från min klass och sedan tina,jennifer,sara, osv..
4.Ja dussintals med vänner.Men då finns det dom man umgås med mer eller mindre.
5.Ja, det har jag definitivt jag har växt och mognat precis som man ska göra. Det är en stor skillnad på mig och sedan 6an tex.
Man förändras mer eller mindre med åren som går.
6. Det värsta som hänt mig var min traumatiska krock på valborg när jag blev påkörd av en bil och blev medvetslös.
Det bästa som hänt mig kan jag inte riktigt sätta något speciellt tillfälle på.Det är mycket som är bra.
7. Det vet jag inte riktigt heller. Någonting som betyder oerhört mycket för mig är när mina vänner ställer upp för mig.
8.Jag vill absolut göra någonting stort som att designa eller inreda.
9.Om tio år bor jag i L.A i en takvåning och äger en stor tidning och har en pojkvän och vi är lyckliga och rika. (dröm)
Det var ett skämt.Men förhoppningsvis är jag framgångsrik i något stort land.
10.Låtar som berör mig.Texterna är enormt viktiga.Men jag gillar ron pope,joshua radin,westlife,lifehouse osv...


:) om FRÅGESTUND!:
vad för nå slags smink använder du tex om du ska på stan, eller på fest ? :):) KRAM!

Om jag sminkar mig på en vardag använder jag foundation,maskara och eyeliner.
Till fest använder jag foundation,rouge,maskara,eyeliner,läppgloss och ögonskugga.

  Anonym  om FRÅGESTUND!:
Är du singel?

Ja, det är jag faktiskt.


  uli om FRÅGESTUND!:
Är det något på din kropp eller ditt ansikte som du vill ändra på?

Nej, visst vore det kul att mixtra med något som tex restylane i läpparna.
Men ingenting som jag skulle vilja göra som håller i sig hela livet som tex.skönhetsoperation.


Anonym om FRÅGESTUND!:
Hur mycket tjänar du när du jobbar på cafeét?

Det är ändå ganska privat, men jag kan säga att det blir någon tusenlapp.


  ida, om FRÅGESTUND!:
Är hunden inte din?

Om du menar dvärgsspetsen så nej.Det är min mammas kompis Louise som äger den.


  Anonym om FRÅGESTUND!:
har du knullat med mer än 20 personer? har hört att du har men vet inte om de är sant.

Kan bara säga nej, ärligt,lätt och slätt.


Erika om FRÅGESTUND!:
vilka är din topp 5 bloggar ? :D

Jag brukar läsa Elin klings,blondinbella,kissie,kenzas,stina lee,


  carro om FRÅGESTUND!:
vars köper du ditt löshår,vilken tar du och hur mycket kostar de?
och vars ska du gå skola sen?

Jag köper mitt löshår på www.afrocare.se
Jag tar nummer 6 eller 4.
Det brukar kosta kring 700-800 kr
Jag ska antingen gå någonstans söderut eller mode och design i luleå.


  s=) om FRÅGESTUND!:
Hade du kunnat tänka dig att leva som storbloggare? =D

Ja absolut.Det verkar vara ett roligt arbete.


  Anonym om FRÅGESTUND!:
vart köper du ditt löshår ifrån? länka sidan tack!:P

www.afrocare.se

  Anonym ;) om FRÅGESTUND!:
hur länge har du haft din blogg? :P
när du tog en blogg pause var de innom de privata eller att nu fick så kränkande kommentarer? :p ( om de är i ditt privata behöver du inte säga de) ;)

Jag har haft min blogg i nio månader.
Och anledningen till att jag tog en bloggpause tillhör det privata.Inte pågrund av elaka kommentarer.


Anonym om FRÅGESTUND!:
vem är din bästa kompis?
vad ska du gå om du inte kommer in på balettsaken?
favoritplagg?
favoritaffär?

Jag har inte bara en bästavän utan två och det är Tina och Jennifer.
Då vill jag gå mode och design i luleå.
Jag vet faktiskt inte.En läcker outfit är nog min favorit klädsel.
Oj, jag har inte bara en favoritaffär utan flera.Men eftersom utbudet i
piteå är så litet så måste jag säga. Gina tricot,h&m,MQ,vila osv..


  Anonym om FRÅGESTUND!:
du är väl tillsammans med någon just nu?

Nej jag är singel :):)


  Anonym om FRÅGESTUND!:
har du bra självförtroende ?

Ja, det har jag.


  Anonym om FRÅGESTUND!:
varför tror du folk tycker om din blogg? och ogillar?

Jag tror många tycker den är ganska intressant och det har jag bedömt
utifrån mitt läsarantal. Dom ogillar nog min självsäkerhet och att jag använder
ordet "delicious"


Anonym om FRÅGESTUND!:
varför börjar du inte känna pengar på bloggen? du har väl många läsare ?

Jag har inte riktigt haft tid att ta tag i något sånt och kontaktat något företag.
Jo jag har många läsare.
 
  ;) om FRÅGESTUND!:
Du verkar festa iprincip varje helg, blir du inte lite less?

Jag festar mycket och lite alltför mycket på senaste tiden och jag måste
medge att det börjar bli lite trist.


  Anonym om FRÅGESTUND!:
Hur många läsare har du? :)

Kring 1000-2000 per dag.


  ida forsberg♥ om FRÅGESTUND!:
Hur gör du så att ditt hår får sånn volym? :)
och hur får du dina små lockar i håret?
som här på bilden när du är "fixad" :)
http://modeisdelicious.blogg.se/2009/january/mrsblackwhite.html
Puss & Kram

Jag använder volumemaster och tuperar.
Jag använder min nya plattång från björn axen och lockar med den.


  Anonym om FRÅGESTUND!:
Får du mycket pengar till kläder & sånt av din pappa?

Det är varierande men båda mina föräldrar bidrar ju till kostnaderna såklart.
  
  fia om FRÅGESTUND!:
kännar du pengar på din blogg? :)
vart får du alla pengar ifrån, är dina föräldrar rika elr vad? ;)du har så mkt jämt!

Nej jag tjänar inga pengar på min blogg.
Jag arbetar och sedan får jag ju mitt barnbidrag.
Mina föräldrar är bara generösa men vi är inte fattiga.


  idaa om FRÅGESTUND!:
var har du köpt din bad hair day mössa ? ochdin höga beigha kjol ?:)

Min bad hair day mössa är från Vera M.
Och om du menar min kjol med volanger så är den från gina tricot.
 
  :) om FRÅGESTUND!:
Är du fortfarande singel? :>

Känns som jag fått den frågan tusen gånger och ja jag är singel :)
 
  sandra om FRÅGESTUND!:
hur många besökare har du/dag ca??

1000-2000 per dag.


;) om FRÅGESTUND!:
Ångrar du något/några val du har gjort i ditt liv?

´
Nej, för jag tycker inte man ska ångra någonting för jag tror man tar lärdom
av dom såkallade "misstagen" man gör.Om det finns någonting jag kunnat ändra på
så vore det nog en av mina fd.pojkvänner.

Godnatt,nu är det dags för prinsessan att sova;)

Xoxo/F


Skrivet av: :)

Du säger att du är singel, men på msn heter du "myser med boyfriend" hur går det ihop? ;>

2009-01-13 - 19:28:22

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0