Tryggheten av att ha dina armar runt mig och känna hur hjärtats slag ökar när jag ser dig.The end!

Linnea från mediaprogrammet fyllde 17 så hon hade fest på kårhuset.
Kvällen igår var helt okej.Dock anser jag nu idag
att jag agerade väldigt omoget pga. det jag var irriterad över.
Här ska ni få se lite vad vi gjorde.



Linnea,sara,linn och Emma


Erik,Linn och hanna på ett hörn


Elin och jag

Jag bad elin dra en fjorro posé :)

Jag och Joel

Pontus,sophie och jocke. Sen någon annan? som halv förstörde bilden.

jag och soppe


Moa och Joel

Här klättras det. Anton,Linn och Pontus

grabbarna grus


Jag fick pröva pontus glasögon, haha

Sen kanske det kommer några videos.

Xoxo/F


Skrivet av: Elin

Vad zöt jag är!

2009-01-05 - 14:31:26
Blogg: http://snyggelin.blogspot.com
Skrivet av: jhijcpo

har du säd i håret lr?

2009-01-12 - 12:46:18

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0