When i look into your eyes i now that it's true.God must have spent a little more time on you.

Nu ligger jag och är fullkomligt död i soffan.
Tror sjukdommen har spridit sig till resten av kroppen
och jag känner mig inte kry.Huvudvärk,ont i kroppen och
förkylning.Nu skulle jag behöva lite ompyssling.
Efter skolan gick jag och mattias ner på stan och köpte ett
par superläckra nötta jeans från GT.Ni får se dom senare.
Det blir nog inte så mycket update ikväll eftersom jag inte
mår bra.


sötisar

lunch på thaigarden med Yun,mattias och julia.

mums

Dansträning.

Xoxo/F

Skrivet av: amanda

INTE SNYGG! hehe^^

2009-01-20 - 20:10:38
Blogg: http://amandabo.blogspot.com

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0