wonderful friday

Alla är vi väl superglada över att det är fredag? eller var kanske jag bör säga.
Gick hem från simon kring tre och vi bor ju så nära så det är perfekt.
Tog ca.2min att gå hem.Känner hur sjukdommen sakta kryper
och tär på musklerna.Har fått en inflamation i ögonen som jag märkte
när jag var där.Kvällen har bestått av ett nodobesök med tina och sedan
begav vi oss till simon där det var folk som festade.
Har dock inte festat ikväll eftersom jag inte är så kry. Men lika kul är det ändå:)
Imorgon blir det nog andra planer,hehe.Har fått en massa roliga inbjudningar
Fest,efterfest så allt är spikat.Tänkte avrunda med lite bilder.


Min chai latte och hallonpanacotta.Vi håller även på med ett hemlig projekt.

R,w,s,f.

Grömpa,simon och isabelle.

It's where all the magic happens,hehe.Partyplayer.

Xoxo/F


Skrivet av: :)

har tina nån blogg ?:)isf vad heter den ?:)

2009-01-24 - 10:51:05
Skrivet av: Anonym

Har du linux eller windows på din mini dator? ;p

2009-01-24 - 12:46:03
Skrivet av: tina

har jag, men uppdateringen är riktigt kass.

hortlund.devote.se

2009-01-24 - 17:55:27

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0