You found me - The fray

Ja, nu är jag sur.Pappa kom hem med både en dator och en
kamera. Men det är hans saker.Köp en kamera till mig med pappa,tack.
Hehe, jag är i stort behov av en.Helst den rosa=)hehe. Förstår ni
vad jag vill framföra med detta inlägg? eftersom att pappa läser
min blogg så blir det som en hälsning till honom. Ja nu ser du.
Jag,Felice behöver en rosa kamera.


pääääääärlor.Dom ska bli mina.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

Bortskämd. Dags att börja fråga efter en bil, en båt och en jorden-runt-resa snart kanske?

2009-01-16 - 16:38:39
Skrivet av: Anonym

seriöst, lägg ner! Bara för att du blev mindre lyckligt lottad!

2009-01-16 - 17:31:05
Skrivet av: angelica

Inge fel att vara bortskämd, det är jag :) och det bästa med det är att, man får nästan allt man vill ha :) dom är bara avundsjuk på dig, bry dig inte!

justja, vill bara säga det att, du har fått mig att inse, att man inte ska ta någon skit. tack :)

2009-01-16 - 18:34:21
Blogg: http://forgivemee.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0