You only stay with me in the morning, you only hold me when nobody see. You give me something that makes me scared, alright?

Fick just beskedet om att vi ska på kalas ikväll och
fira min lillkusin william.Det kommer blir roligt tror jag.
Bad mamma ringa mig halv 6 ifall att jag råkat somna
för nu känner jag mig riktigt trött.




det läckra glasögonfodralet.

Xoxo/F

Skrivet av: Anonym

men vänta, var du inte sjuk nyss? Om du är så pass sjuk att du inte kan gå till skolan tycker du då att det är lämpligt att du far på kalas och äventyrar att smitta ner andra, dessutom ett barn?!

2009-01-22 - 17:17:26
Skrivet av: tina

Ja, det finns bara ett läge, antingen är man dödsjuk. Man kan inte röra sig, man drägglar ner mattan med 5 dl saliv när man ska hämta fil från kylen, ögonen är blodsprängda och man dör om man äter en nöt.



Eller så är man inte sjuk, det finns inget mellanläge, inte ens förkylning!



Så bevare, du vill inte bli sjuk jäntunge.

2009-01-22 - 18:19:59
Blogg: http://www.hortlund.devote.se
Skrivet av: sofia

jätte söt! vars har du köpt den zöta dressen? :)

2009-01-23 - 16:14:56
Blogg: http://sofija.devote.se

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0