Bästa lördagen på länge.

Hallå!
Idag mår jag super faktiskt. Igår hade jag så sjukt roligt, bästa lördagen på länge. Jag har hunnit gå igenom alla kommentarer, hade en hel sida. Men jag antar att det jag skrev väckte några till liv. Det började med att jag var hemma hos M, med henne och hennes kompisar. Sedan ringde carola sin vän som körde taxi också skjutsade han mig hem till anders. Där var det mycket folk som kom och gick. Jag och anna blev även filmade av en kille som dokumenterade festen, haha. Vid 12 började vi traska in till stan och dansade sedan lös på pentryt. Jag gick därifrån med angelica när dom stängde och träffade då upp ulf på sunes för att äta.

Kvällens outfit:









C.G = Crocco girl, haha



sötisar, dock suddig bild.

happy=)







trött kille, så vi busade lite.....

Ulf stoppade ett strips i örat, som att vi skrattade.

XOXO


Skrivet av: Sabine - Ab imo pectore

gud vad fint hår du hade där!!

2009-07-05 - 19:32:50
Blogg: http://enibas.blogg.se/
Skrivet av: Angelica

haha, jag har inte något minne av att jag och sara satt där :P

2009-07-05 - 23:45:52
Blogg: http://forgivemee.blogg.se/
Skrivet av: emma r

vad fin du var i klänningen, grrrrrr ;>

2009-07-06 - 13:35:11
Blogg: http://eemmar.devote.se
Skrivet av: Anonym

asså hur gör du din fina sminkning?:)

2009-07-07 - 01:20:30

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0