Black or white - M.J

Hallå!
Gårdagen var toppen. Vi började festa hemma hos tom, jag, han, M, R, emil och johan. Det var riktigt roligt och sedan åkte vi förbi crille där det var klassfest. Det blev dock inte så långvarigt eftersom vi gick ut på kaffelino. Där dansade vi tills klockan slog 3 och gick då hem till johan och åt pizza. Det syntes på klänningen i morse. Fick ta saken i egna händer och skära upp pizzan. Vilket resulterade till pizza på klänningen. Vi gick och la oss klockan 6 och vaknade 8 av att johan började berätta historier "Johan får aldrig". Sedan somnade vi om till klockan 11. Nu är jag hära och ska snart dusch. Det blir partheeeey ikväll med. Och mest troligt utgång skulle jag tro.


Skrivet av: rsd

Väldigt coolt med " utgång " som 93a skulle jag säga..

2009-07-12 - 03:44:34

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0