Deep and dying breath

Hallå!
Nu måste jag berätta lite om gårdagen. Det började med att jag mötte upp sara för en fika på stan, det slutade dock med mat på subland och vårat sällskap var anna och angelica. Jag shoppade litegrann och bilder kommer ni få se under. Efter stan gick vi och kollade på när killarna spelade volleyboll, där satt vi ett tag, när vi sedan bestämde oss för att gå in på området och äta thai wook. Efter det begav jag mig hem för att göra mig i ordning för kvällen. Vi gick till området, men där var det nästintill dött, så då begav vi oss på en hemmafest. Människorna där började dra sig kring 1 tiden in till stan och då blev det sedan utgång med dans.


















skjorta från JC





Underkläder från h&m

ring från GT

örhängen från GT






Skrivet av: FRÖKEN ERIKSSON

Snygga shorts och brillor!

2009-07-23 - 13:34:24
Blogg: http://neriksson.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

hur många läsare har du?

2009-07-23 - 14:03:03
Skrivet av: Anonym

vars kommer solglasögonen ifrån? :)

2009-07-23 - 21:05:38
Skrivet av: ida forsberg♥

vars kommer solglasögonen ifrån? :)

2009-07-25 - 18:39:28
Blogg: http://iiidaforsberg.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0