Definiera..

.. ett svinigt beteende.
För mig vore det helt klart när personen ifråga försöker såra en annan individ medvetet, pojke som flicka, det spelar ingen roll. Vi brukar oftast få höra att killar betett sig som svin, men i detta fall berör det även en flicka. Jag tror vi dragit alla över en kant och vill se mellan fingrarna litegrann.

Från att ha varit tipp topp hela kvällen så har mitt humör sjunkt, jag förstår inte vissa saker, men det kanske är så det ska vara? Livet är fullt av gåtor och när du klurat ut dem är det fullbordat. Jag funderade på detta när jag gick hem, men kanske är det så att vi ska låta oförklarade ting vara ett mysterium? kanske är det de som gör mystiken i våra liv?

Fullbordat eller ej så är jag nöjd och låter ingen annan människa förstöra det med bagateller som hände för 100 år sedan. Historia får vara historia, jag är nöjd med nutid!



Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0