Dream boy?



- Jag vill ha en kille med humor
- Jag vill ha en kille som är mån om sin familj
- Jag vill ha en kille med bra självförtroende
- Jag vill ha en trogen kille
- Jag vill ha en kille som är öppen för nya ting
- Jag vill ha en kille som är villig till förändringar
- Jag vill ha en kille som är trogen
- Jag vill ha en kille som står upp för mig
- Jag vill ha en kille som kan vara sig själv med mig
- Jag vill ha en kille som får mig att skratta
- Jag vill ha en kille som gör mig lycklig.




- Jag vill inte ha en kille som är arrogant
- Jag vill inte ha en kille som är otrogen
- Jag vill inte ha en kille som lyssnar på vad andra tycker
- Jag vill inte ha en kille som spelar macho inför sina vänner
- Jag vill inte ha en kille som inte står för det han tycker
- Jag vill inte ha en kille som snackar skit
- Jag vill inte ha en feg kille
- Jag vill inte ha en kille som pratar om sitt ex konstant
- Jag vill inte ha en kille som flörtar med andra tjejer när han har ett förhållande
- Jag vill inte ha en kille som gör mig olycklig.

Skrivet av: Anonym

"- Jag vill ha en kille som är villig att förändra sig"



Sen skriver du att du vill ha en kille som kan vara sig själv?! hm..

2009-07-15 - 16:04:20
Skrivet av: frida

hon skrev ju dock inte villig att förändra SIG utan bara förändringar! Och det blir gode stor förändring i livet av att ha tjej/kille!

2009-07-15 - 19:26:34
Blogg: http://fridaarosengren.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Jag vill ha en trogen kille

Jag vill ha en kille som är trogen



samma sak :o

2009-07-15 - 22:42:41
Skrivet av: D

Det låter ju som jag! x)

2009-07-16 - 08:46:49
Skrivet av: Anonym

hon har ändrat nu sååå.. först stod de villig att förändra sig

2009-07-16 - 14:19:18
Skrivet av: Bellybus <3

En sån vill jag också ha, vart kan man hitta en tror du?

2009-07-16 - 19:17:59
Blogg: http://bellybus.blogg.se/

Alla kommentarer som anses kränkande mot mig eller mina nära tas bort.
Kom ihåg att ingen är anonym, alla IP-nummer loggas.

Namn:
Spara uppgifter?

E-post: (publiceras ej)

Blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0